18 Temmuz 2012 Çarşamba

Sevgiliye kapak sözler

Sevgiliye kapak sözler, Ayrılan sevgiliye kapak sözler, Giden sevgiliye kapak sözler

Boşuna cebinde arama bozukluk senin kanında var..
Sen düşünürsün ben uygularım işte farkımız bu..
Sahte aşkın sende kalsın, bir tarafına sokarsın..
Sakın benim seni özlediğim gibi özleme beni, canın yanar, nefesin kesilir, için titrer dayanamazsın..
Tek bir ihtimal var. Ben olmadan bir hiçsin..
Bazen insan öyle özlenir ki, özlenen bilse yokluğundan utanır..
Güle güle demiyorum gidişine,  geliyorsa işine gidene gel demek işim değil be..
Korkulan şey başa gelirmiş. Korktum gelmedin..
Ne olur artık vurma beni uzaklaş, bundan böyle benim için hüzündür aşk..
Üç kuruşluk insana beş kuruşluk değer verirsen aradaki iki kuruşa seni satar..
Gidenin ardından nokta koy ki gelen büyük harfle başlasın..
Cenazende bulunmak isterim sevgili, nasıl bilirdiniz sorusuna şerefsizin tekiydi diyebilmek için..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder