31 Temmuz 2012 Salı

Kalpten Sözler

Türkçe’nin azizliği işte.. Umut diyecekken, dili sürçtü unut dedi giderken…
Biten bir ask masalının iki kahramanıyız şimdi. Bedenlerimiz yorgun ruhumuz yorgun kalplerimiz birbirine ait. Hala benimlesin ama benim değilsin
Hayat Benim Hayatım.., Dışardan nasıl göründüğümün bir önemi yok . İçeriden görebilenler yetiyor bana.. Beni dışardan yargılayanlara sözüm yok zaten, dışarda kalmaları yetiyor onlara.
O kadar güzel bakma sevgili..”Cenneti gördüm” diyorum bana deli diyorlar…!!!
Kişi sevdiğini ALLAH’a emanet ederse onu bir daha görmeden Ölmezmiş.
Öyleyse ALLAH’a emanet ol.. .!!!!
“Bakmayın etrafımda çok insan dolandığına; sırılsıklam yalnızım aslında..”
Ardına bakmadan çekip gidenlerin peşine düşmek için yaratılmadık biz… Bir görünüp bir kaybolmak ayın ve yıldızların işi…Sen insansın..! Hatırladın mı..?
Bazen en kötü gördügümüz insanlarin bile, kalplerinin derinliklerinde korumak icin ellerinden geleni yaptiklari, kücücükte olsa o kalbe ates ve hayat verecek olan, bir kivilcim olabilir…
“Hayatımı yazsam roman değil yemek kitabı olur. Ne kadar hıyar,salça,maydonoz kişilik varsa geçti şu fani ömrümden ..
Sen ve benden bizi bulmaya çalıştım ben.. Sana kendimi adarken.. Sen hep ayrı kaldın içimde.. Kendini sakladın.. Yaklaştırmadın yüreğine.. duvarlarını yıktırmadın.. ben ne kadar sen oldumsa.. Sen de o kadar Sen kaldın.. Biz olamadık.. Sen kaldık… Biz olarak verdiğim savaşı.. ben olarak bırakıyorum şimdi. HOŞÇAKAL
Yine kendimi arıyorum karanlık şehrin viran sokaklarında dilimde yalnızlık şarkıları oluyor gözlerin aklıma geldiği anda
Biri olacaksa geçmişimi merak ederek değil, geleceğimi hayal ederek gelsin! Korkaklarla yürüdüğüm yolda tek kalmaktan yoruldum..
“Aslında sana söylemek istediğim çok şey vardı; Mesela keşke bu kadar büyük sevdirmeseydin kendini.”
Neden karakalem çizmeyi seviyorum biliyormusun… Çünkü kimin ne renk olduğunu çözemiyorum…
Ey yalnızlık…! Herkesin koynuna girip cıkarsında… Bir tek benimlemi düzenli bir ilişkin var…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder