9 Temmuz 2012 Pazartesi

esrarlı sözler

En güzel sözler, serseri sözler
Biz doğarken kundağa değiL kefene sarılmışız.
Sokak lambası gibisin ey sevgili kime yandığın belli değil..
Dün seviyorum dedin, bugünse ayrılalım şimdi bana dün mü şerefsizdin yoksa bugünmü?
Ne düne bakarım ne yarınLar için yaşarım hayat bu saatten sonra boş.. geLmişede geçmişede bir kibrit cakar yakarım!!!
Hayat bazen tespih gibidir Bazen çekerim bazen de sallarım.
İçme diyorlar bana zararlı, Sensizlik bana çok mu yararlı?
Gururuma değil sana yenildim, gözyaşlarımın tek sebebi sensin vicdansız sevgilim.
Sen sigaram gibiydin her içime çekişimde beynimden bir hücre aldın, bana dönme ama aklımı geri ver.
Birgün bana soracaksın,beni mi yoksa hayatı mı daha çok seviyorsun diye. hayatı diyeceğim, küsüp gideceksin ama hiçbir zaman bilmeyeceksin ki benim hayatım sensin..
Bize diyorlar ki biz bu yollardan geçtik, Bilmiyorlarki biz o yollardan vazgeçtik..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder