9 Temmuz 2012 Pazartesi

Facebook parantez içi yazıları

Aşk dudaklarındaki kahkaha değil ,kalpdeki yaradır.
вeɴzeмez ĸιмѕe ѕαɴα тαvrıɴα нαyrαɴ olαyıм..
Ne hatirlayacak kadar cok sevdim nede unutacak kadar nefret ettim…
Seni ararken kendimi kaybetmekten yoruldum.
иσκтα κα∂αя мєи₣ααт ỉçỉи,vỉяğüℓ κα∂αя єğỉℓмєм..!
Ne aradığını bilmeyen bulduğunu anlayamaz.
Hissettigin hisleri hissettigini hissettigin an hissettigin his aşktır.
Gözümdeki yaş sen değil ,senin bıraktığın acıdır.
Ya benim gozyasalarım degersiz ya da ugruna gözyasi doktugum serefsiz.
..ɯıɹǝzıç ¡ןığǝp ɯizɹɐʇ ʞɐɯzɐʎ
Unutmak ölmek kadar acıysa, yaşamak sevmek kadar güzeldir.
Hayat bazen anlamlı bazende anlamsız olur hayatın anlamsız olduğu günler senin yaşadığın günlerdir
Ben HâLâ Seni İçimde Yaşıyorken . . .
Sen Daha Neyin Peşindesin İsyankar ‘Sevdam’ !…
Dünyada en çok çalışan benim çünkü 24 saat seni düşünüyorum..
Önemli olan köşeyi dönmek değil,
Önemli olan köşeyi döndükten sonrasıdır…
Gecenin karanlığında simsiyah ,bir mavidir sensizliğim…
Sensiz geçen her dakikam sanki bir kabir azabı gibi ama senle geçen her dakikam sanki bir cennetteymişim gibi .
Ben hep sağ tarafıma dönük yatarım kalbimdeki sen ezilme diye.
Yol sen olsan yorulmadan yürürüm, rüyam sen olsan hep uyurum, gecem sen olsan sabahı hiç istemem. Son nefesim sen olsan şimdi ölürüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder